måndag 10 mars 2014

Nya tyger!!

Den 6 mars fick jag hem tre nya tyger från Robert Kaufman Fabrics. Det är tyger som är inspirerade av japansk design och tyger som jag alltid faller för. Önskar att man kunde köpa hela serier ibland, men tyvärr sätter ekonomin begränsningar i inköpsmängden. Den 21 mars skall jag och en av mina bästa vänner åka till Köln, Tyskland, för att gå på Europas största handarbets- och hobbymässa. Det skall bli så intressant att se vad utbudet har att bjuda på och om man kan få inspiration till något nytt att arbeta med. Här nedan kommer i alla fall bilden på de tre tyger som nu kommit hem och på två necessärer som jag sytt av ett av tygerna samt ett tyg som jag hade i min egen lilla tyglåda.

Necessär med ett av de nya tygerna från Robert Kaufman Fabrics.

Tre nya tyger från Robert Kaufman Fabrics.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar