söndag 16 november 2014

Två veckor kvar till P-dagen!

Nu är det två veckor kvar till den officiella pensionsdagen, eller som jag föredrar att kalla den, PASSIONS-DAGEN! Det är inte klokt att veckorna bara rinner iväg. Jag kan inte fatta att det snart är den 1 december. Nästa helg den 22 - 23 november 2014 skall jag till en grupp damer utanför Stockholm för att hålla kurs i väsksömnad. Har förberett lite inför den kursen. De vill sy aftonväskor, bland annat. Själv har jag trots att mitt diskbråck krånglar, lyckats sy lite under den gångna helgen. Två nya AnnaLi väskor blev det.

AnnaLi i ett av de nya tygerna som är väldigt inspirerade av Art-Deco perioden. Här i den bruna och gröna färgställningen.

Här är det samma tyg men i den blå/turkosa färgställningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar