måndag 8 december 2014

EXTRA ÖPPET DEN 13 DECEMBER KL. 10.00 - 14.00

Min käre man har övertalat mig att ha extra öppet den 13 december 2014, i samband med att jag fyller pensionsålder, 65 år. Jag kommer att finnas i syateljen mellan kl. 10.00 - 14.00 och därefter får jag väl fira min födelsedag på eftermiddagen - kvällen. Jag vet inte om det är något att fira, men i morse hörde jag på nyheterna att 70 år är den nya 50-årsåldern och att de som är pensionärer idag försöker förverkliga sina drömmar på alla möljiga och omöjliga sätt. Det kanske låter fint, men för många av oss som går i pension idag, blir det nog inte så stor möjlighet att förverkliga sig själva, med tanke på den fantastiska pensionen man får, som inte ens är hälften av det man haft i lön, efter 41 års arbete, varav 39 år som heltid. Tur att jag får jobba kvar några timmar per dag på mitt tidigare arbete, för att dryga ut kassan ett tag till.

Hoppas att Ni har vägarna förbi och att vi ses på lördag.
VÄLKOMNA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar