fredag 3 juni 2016

I-Pad-fodral

Idag har jag försökt vara lite kreativ. Jag skall på studentuppvaktning kl. 16.00, och det är en kille som tar studenten. Vad köper man till en kille 18 - 19 år gammal? Då kom jag på att jag kunde sy ett I-Pad fodral. Jag har sytt fodralet av ett halvlinnetyg och använt ett broderi som jag köpt av Ingrid Wester, IWDesign. Motorcyklar tycker väl de flesta killar om, eller? Sedan har jag broderat hans fullständiga namn på fodralet, men på den här bilden har jag raderat hans efternamn, för det behöver inte komma ut till vem jag sytt fodralet. Jag kommer i alla fall att önska Anton all lycka och välgång i hans fortsatta studier och liv. I-Pad fodralet är sytt på min Husqvarna Viking symaskin Saphire 960 Q, och broderiet är broderat på min Husqvarna Viking Designer SE. Båda maskinerna syr fantastiskt fint och jag är jättenöjd med dem.

For my foregin followers:

I am going to congratulate a boy, who today has finished High School, and here in Sweden this is a special celebration. What do you buy for a guy at the age of 18 - 19? I decided to make him a personalized I-Pad cover instead of something bought, especially when you are not sure of what to buy. A motor cycle,  I think, would be appreciated by  most guys, and then I embroydered his full name as well. He will always be able to find his I-Pad cover, since I think no one else will have the same. The motor cycle embroidery is stiched by Ingrid Wester, IWDesign, Sweden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar