tisdag 6 september 2016

Kulturnatten, Uppsala, 10 september 2016

Jag är åter hemma i Uppsala efter en mycket trevlig och givande helg i Lidköping, där jag deltog som utställare. Arrangemanget var som vanligt mycket väl organiserat och jag vill framföra ett varmt tack till arrangörerna. Träffade så många trevliga gamla och nya vänner och fick en hel del positiv feedback på vad jag sytt och vilka tyger jag hade med mig.

Nu håller jag på att förbereda nästa evenemang som är i samband med Kulturnatten i Uppsala den 10 september 2016, kl. 13.00 - 18.00 på Akademihotellet. Där kommer en del hantverkare och konstnärer att ställa ut, och jag är en av dem som fick en utställarplats. Kommer att försöka sälja en del av mina små väskor och necessärer samt mina handstickade ullstrumpor. Få se om det går att sälja.

Här kommer programmet för kulturnattens arrangemang på Akademihotellet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar