onsdag 19 juli 2017

Har läst en artikel om att "Döstäda"!

Har läst en artikel om att "Döstäda", och här fick jag genast dåligt samvete. Tänker på alla tygbitar som jag har sparat i ett otal 15 liters plastbackar, och här finns det säkert upp emot 20 stycken fyllda med restbitar från olika sömnadsprojekt. Fick i går för mig att jag skulle använda en del av de här restbitarna och bestämde mig för att sy en ny liten väska. Jag kan informera om att det inte gick åt så stora bitar, så här gäller det att sy lite större projekt av restbitarna eller att på något sätt göra dem attraktiva, så att man kanske kan sälja dem till kilopris, eller vad tror Ni? Skall nu gå ner till syateljén och fortsätta "Döstäda" för att lätta på mitt dåliga samvete. Här kommer i alla fall en bild på den lilla väskan. Kommer att passa utmärkt till min mobiltelefon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar