söndag 22 september 2019

Öppet i syateljén 28 september 2019

Som jag tidigare meddelat har jag öppet i syateljén den 28 september 2019. Jag kommer även att ha öppet i samband med Rikstäckets årsmöte i Uppsala den 18, 19 och 20 oktober. Då har jag öppet från kl. 08.00 till 19.00 samtliga tre dagarna. Så om det är några från vårt avlånga land som vill besöka min lilla butik de här dagarna, så är Ni alla hjärtligt välkomna.

Veckan därpå är det Sy- och hantverksfestivalen på Älvsjömässan, Stockholm, som äger rum, och då kommer jag att deltaga som en av utställarna. Det innebär att jag är på Älvsjömässan från torsdagen den 24 oktober till söndagen den 27 oktober. Även här hälsar jag alla mina "gamla" och "nya" kunder välkomna. Min monter har nummer B 06:12.


2 kommentarer:

  1. Är det tillåtet att sy i Laurel Burch tyger och sälja? Mvh Iréne

    SvaraRadera
  2. Hej, vem du nu är! Jag vet inte om det inte skulle vara tillåtet att sy upp något med Laurel Burch tyger och sedan sälja det. Men om det skulle vara så, så får man nog kolla med dem som har copyright på tygerna. Varför undrar du? Vill du att jag skall ta reda på lite mer om det här?

    SvaraRadera