söndag 14 november 2021

Öppet i syateljén den 20 november 2021

 För information vill jag meddela att jag har öppet i min syateljé, Höganäsgatan 1 A, Uppsala, Lördagen den 20 november 2021, mellan kl. 10.00 - 14.00.- Egentligen skulle jag haft öppet den 27 november 2021, eftersom det är sista lördagen i månaden, men då är jag bortrest. Har unnat mig att deltaga i en "Quilt Away" på Högdalens gård, Vendelsö, arrangerat av Maria Bussler. Det skall bli så roligt att få sitta och sy under tre hela dagar från kl. 11.00 på fredagen den 26 november till söndagen den 28 november kl. 16.00. Sedan får man åka hem och försöka arrangera något sorts första adventskaffe hemma.

Så välkommen till min syateljé Lördagen den 20 november.

Påminner även om att jag har öppet den 4 december mellan kl. 10.00 - 15.00, då min vän kommer för att fortsätta demonstrera Deb Tucker Studio 180 Design linjaler. Den här gången så kommer hon att demonstrera quiltblock med stjänrnor sydda med "Rapid Fire Lemoyne Star Ruler"- Som vanligt så kan man boka in sig på fem olika demonstrationstillfällen, då det kommer att vara som mest fem deltagare per tillfälle.

Varje tillfälle börjar:

kl. 10.00, kl. 11.00, kl. 12.00, kl. 13.00 och kl. 14.00, och pågår under cirka 45 minuter.

Varmt välkomna. Tider kan bokas via SMS till 070-5464757, eller via Messenger på Facebook Christl Richter-Frohm.

Önskar er alla en fortsatt fin vecka med en hel del sömnad.

Bilden föreställer en s.k. "Banded Lemoyne Star!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar