fredag 18 oktober 2024

Förberedelse inför Sy- och hantverksfestivalen 25-27 oktober 2024 på Stockholmsmässan!

 Idag är det en vecka kvar till höstens Sy- och hantverksfestival på Stockholmsmässan, Älvsjö, som startar den 25 oktober och pågår till den 27 oktober 2024. Jag håller som bäst på att försöka organisera mig så att jag vet vad som behöver tas med ner till mässan den 24 oktober för att bygga upp min monter B08:12. Har haft lite svårt att koncentrera mig på det här jobbet och i stället har jag idag sytt klart en liten necessär med hundmotiv. Tyget levererades för ett var dagar sedan och necessären har legat tillklippt under någon vecka utan att jag fått lusten att sy färdigt den. Varför vet jag inte, men det har varit lite segt med sömnad efter att jag deltagit i Quiltköpingseventet i början av september i  Lidköping. Nu måste jag verkligen rycka upp mig för dagarna har ju en tendens att bara swisha förbi.

Hoppas vi träffas på Stockholmsmässan, Älvsjö nästa veckoslut.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar