lördag 8 november 2014

Bilder på de nya tygerna!!

Idag har jag jobbat hela dagen med att få ordning på de nya tygerna som kom hem igår. Nu har jag lyckats skära till bitar på 33 x 110 cm av samtliga tyger som levererades igår. Det tog nästan hela dagen att få det klart. Här nedan kommer nu bilder på de flesta  tygerna som kom hem.

Tyger som jag beställde när vi var i Köln i slutet av mars 2014. Har väntat länge på dem, och om sanningen skall fram, så har jag ingen aning om vad jag beställde i mars 2014. Egentligen skulle man fota alla tyger man tittar på och som man beställer av.

 Tyger från Robert Kaufmann, Quilters Linen med guldtryck samt det grå tyget som är av en helt annan serie.

Bastyger, med små guldprickar. Mycket användbart till olika julprojekt.

Här kommer nu tyger i en häftig design. Stora mönster och mycket guldtryck. Föll helt handlöst för dem när jag såg dem.

Fler häftiga tyger.

Här kommer ytterligare färger av Quilters Linen, bomullstyger med tryck så att det ser ut som linne. Jättefina och mycket trevliga att arbeta med.

Ett tyg med stolar på. Vet inte om det går att använda till något särskilt, men jag tyckte det var fint.

Ännu ett tyg med musik. Väldigt användbart till mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar