fredag 19 december 2014

God Jul och Gott Nytt År!

Imorgon lördagen den 20 december 2014 är sista dagen jag har öppet för i år. Som vanligt är det öppet mellan kl. 10.00 - 14.00. Jag har gjort i ordning lite julpaket med 4 tyger och tar betalt för 3. Har Ni vägarna förbi är Ni hjärtligt välkomna!

Inför 2015 kommer jag att planera för öppethållande precis som år 2014, d v s sista lördagen i månaden.

Än så länge så har jag inte märkt av pensionärslivet speciellt mycket. Arbetar fortfarande heltid och skall försöka göra klart mitt sista bokslut för Uppsala universitets räkning. Det är oerhört mycket att hinna med och jag vet inte om jag kommer att klara det i tid, men vi får väl se.

Önskar Er alla en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR.

Hjärtliga hälsningar
Christl Richter-Frohm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar