fredag 27 februari 2015

Nya Tyger!

Som jag tidigare skrivit idag, så har det kommit hem lite nya tyger. Här kommer de utlovade bilderna. Från Robert Kaufman Fabrics kommer ytterligare tyger. Idag fick jag 7 buntar av 18 beställda. Ser fram mot att få resten av dem jag beställt. Kan dock vara så att tygerna ur serien "Lavish" är slutsålda, så där kanske jag inte får de sex tygerna som jag beställt. Ur serien "Satsuki 3" och "Fortissimo" så förväntar jag mig att de skall komma när de är tryckta. De här två serierna är ju helt nya i deras produktion.

 De nya s.k. Shot-tygerna. Användbara till både täcken och väskor. Tygerna från STOF AS.
 Det nya nottyget och tyget med blommor.
Ytterligare tyger ur tygserien "Lavish" från Robert Kaufman Fabrics.
Tyger från Robert Kaufman Fabrics, helt ny serie, Satsuki 3.
Ytterligare tyger från Robert Kaufman Fabrics, även dessa ur serien Satsuki 3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar