torsdag 7 maj 2015

Här är bilder på de resterande necessärerna som jag började sy den 30 april 2015

Hej igen,
Vill bara tacka alla som är inne och tittar på min blog, det värmer att det är så pass många som är intresserade av vad jag försöker åstadkomma på min "pensionärstid". Här kommer de utlovade bilderna på de kvarvarande necessärerna som inte blev klara förra helgen. Tydligen så kan jag inte heller räkna, jag hade trott att jag påbörjade 10 stycken necessärer den 30 april, men det visar sig att det är 11 totalt. En del av necessärerna är sydda av tyger som jag sytt av en gång tidigare, men jag visar dem i alla fall. En del av det som jag sytt har jag lämnat till en hantverksbutik, Vittingegåvan, som vill sälja mina necessärer. Det är väl värt att åka till Vittingegåvan i Mälby, Vittinge. De har mycket fint hantverk, och mycket gott lördagsfika.

Samtliga necessärer är sydda med tyger från Robert Kaufman Fabrics.

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar