fredag 9 juni 2017

Sommaröppet 17 juni och 29 juli 2017

Som jag skrivit tidigare idag så skulle jag lägga ut bilder på små necessärer som jag sytt efter min ögonoperation den 29 maj 2017. Förra veckan så blev det inte så mycket sytt, men den här veckan har jag i alla fall lyckats sy klart 4 små väskor. Här kommer bilder på dem. Min käre make, Jöran, tyckte bara om den rosa väskan. De andra tre var han ganska likgiltig inför. Han har väl sett så många som jag sytt, så han säger i princip att allt är fint, bara för att han vill få tyst på mig.

For my foreign followers:
As promised earlier today I am now posting picutres of four small purses I managed to complete since I had my second Eye operation on May 29, 2017. The week after the operation I did not sew a lot, but during this week I did finish four small purses. My husband, Jöran, only liked the pink one. The other three he was quite indifferent about. Below you will find the pictures.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar