torsdag 21 februari 2019

Öppet i Syateljén den 23 februari 2019 kl. 10.00-14.00

Nu är vårens Sy- och hantverksfestival över för den här gången, och livet börjar snart återgå till normala rutiner, även om Syateljén har sett ut som om en orkan gått igenom väggarna. Det tar lång tid att återfå ordningen, och att det skall bli fint igen, så att man i lugn och ro kan sitta där och arbeta fram nya idéer och skapelser. Idag hoppas jag att jag skall få ordningen helt återställd. Kommer att få besök av en av mina tygleverantörer och på eftermiddagen kommer en av mina vänner förbi en stund för diskussion om kommande evenemang i min lilla syateljé. Det kommer att bli ett spännande evenemang där det kommer att finnas möjligheter att se och lära nya tekniker inom lapptäckssömnad. Men det skriver jag mer om när min vän och jag kommit fram till datum och tid.

Här vill jag bara påminna om att jag kommer att ha öppet i Syateljén nu på lördag den 23 februari mellan kl. 10.00 - 14.00.

Sedan vill jag bara skryta lite. Idag har jag sett att jag har haft mer än 70.000 träffar på min blog. Förra året den 14 mars hade jag 50.000 träffar, så de senaste 11 månaderna har jag haft 20.000 personer som tittat på min blog.

Önskar Er alla en underbar fredag och en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar