söndag 15 november 2020

Julen närmar sig med stormsteg, nu har halva november passerat!

Jag är väl inte ensam om att tycka att tiden rusar iväg, trots att dagarna tillbringas, ofta för mig själv eller tillsammans med Oskar (min katt). Förstår i alla fall inte varför tiden ändå springer allt fortare. Dagarna räcker inte till. Igår och idag har jag lyckats sy klart en liten väska med hundmotiv. Den skall bli en present till en dam som har en liten Yorkshire terrier, och jag fick för mig att en av hundbilderna som jag använt i den här lilla väskan är en Yorkshire terrier, men jag har kanske fel. Den hundbilden som är på den andra sidan av den lilla väskan, vet jag inte vad det är för sort, men jag har fått för mig att det är en Shih Tzu. Sedan har jag den här veckan även sytt 13 munskydd, som jag skall lämna upp till en dam på min före detta arbetsplats. Hon säljer dem där, och efterfrågar hela tiden efter fler. Hittills har jag tillsammans med de här 13 munskydden sytt 39 munskydd. Få se om de här också går att sälja. Önskar alla mina vänner en fantastisk kommande vecka. 

 For my foreign followers: 

I think, I am not the only one, thinking that time flies, and that the days are too short, to be able to make all the things you have planed to do, and when the day is over, not even half of your planned activites have been able to be fulfilled. Yesterday and today, I have managed to finish a small purse with pictures of two kinds of dogs, and on one side I think the picture is of a Yorkshire Terrier. The picture on the other side of the purse, I think, is one of a Shih Tzu. During the past week I have also managed to make 13 new face masks, which I will deliver on Wednesday, to a lady working at my former work place. She is always demanding more sewn face masks, and toghether with these 13 masks I have no made 39 in total. It will be interesting to see if she will be able to sell these masks as well. Wishing all my friends a fantastic upcoming week.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar