lördag 23 januari 2021

Bilder på lite nya tyger!

Under januari månad har jag fått hem en hel del nya tyger, bland annat flera nya färger ur serien från Moda Grunge Basic Grey. Har nu fotat alla tyger som jag har i den serien och konstaterat att jag har hela 43 olika färger av de här tygerna. Det känns roligt att kunna erbjuda det här färgspektrat, även om jag vet att det fortfarande finns hur många färger och nyanser som jag inte har. Tygerna är helt fantastiska och underbara att sy med. Sedan har jag fallit till föga, jag har även beställt hem ett Tula Pink tyg, men kände att man blir glad av det här tyget, så jag kunde inte låta bli. Nu gäller det bara att uppbringa lite kreativt tänkande, så att man kan visa upp något som jag gjort av de här tygerna. Jag har även lyckats sy en liten necessär där jag använt mig av ett fjärilstyg som också kommit hem nu under januari.
="0" height="320" data-original-height="952" data-original-width="787" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgztLZVz0bOR-c7AJqn7Wd5etWscB9Xx29T5Gb8EMKKoVltjfCnU9Gr6wtl5KxZdxIrfa2_I5zJpobNmKa-d20KMNxAtHMx7vfsCEtwIQInz4Bwt0D5P0E-MFR4uSNAyB9UC5e8NxhBk3SB/s320/CRF+T+2021-01-21+1.jpg"/>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar