söndag 6 juli 2014

Öppet Söndagen den 13 juli 2014

Hej, jag tänker börja min semester med att ha öppet en extra lördag den 12 juli 2014. Men precis när jag lagt ut denna information får jag veta att min man planerat något annat den dagen. Därför får jag ändra öppettiden till söndagen den 13 juli 2014 i stället. Ledsen för desinformationen i mitt förra inlägg. Som vanligt är tiderna 10.00 - 14.00. Har ju som jag skrivit om tidigare fått in en del nya tyger, bland annat tyger från Japan. Här kommer en bild på en ny necessär som jag sytt i en mindre modell med ett av tygerna från Japan.




Sedan har jag även sytt en ny necessär av ett av tygerna från Danmark.




Här nedan kommer även lite interiörbilder från syateljen när jag hade öppet den 26 juni 2014.

 
Lite av de nya tygerna som kom hem för någon vecka sedan.



En bild på ytterligare fyra rullar med tyger från Japan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar