tisdag 14 augusti 2018

Går i väntans tider igen!

Idag fick jag meddelande från en av mina tygleverantörer i Danmark, om att ytterligare en sändning är på väg från dem. Det är tyger som jag beställde i maj månad 2018. Det här är resterande tyger på den beställningen. Jag fick ju tyger från samma företag för cirka två veckor sedan, och de tygerna har jag inte lagt upp bilder på tidigare, så här kommer bilder på de tygerna. Det skall bli så spännande att få hem den här sändningen, men tyvärr lär jag väl inte hinna sy upp något av de här tygerna innan vi skall åka till Lidköping den 30 augusti, för att bygga upp vår monter i samband med evenemanget Quiltköping. Hoppas få se så många av mina trevliga syvänner där.

Här kommer bilder på tygerna som kom hem för cirka två veckor sedan.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar