måndag 10 december 2018

Öppet i Syateljén den 15 december 2018

Hej, Vill bara påminna om att jag har öppet i Syateljén den 15 december 2019 mellan kl. 10.00 - 14.00.

När jag hade öppet den 8 december 2019 så var det väldigt många besökare i ateljén och det var så trevligt. Tyvärr kände jag att jag inte riktigt räckte till. Det var så många kunder så att den sociala biten med lite prat kring vår kreativa hobby hanns tyvärr inte med. Så jag hoppas att mina kunder förlåter mig för detta.

Jag hoppas på en lika välbesökt 15 december. Det finns fortfarande en hel del tyger kvar till det facila priset 64 kr per meter samt en hel del tygbitar för 35 kr styck (33 x 110 cm) samt tygbuntar, 4 tyger för 135 kr. Jag behöver lätta på mitt lager, då jag väntar in en hel del nyheter, bland annat en helt fantastisk serie batiktyger från ett företag som heter: Island Batiks. Paketet finns hos Postnord i Malmö och jag hoppas få hem dem snart. Men hur lång tid det kan ta, så här i juletider, finns bara skrivet i stjärnorna. Sedan skall det även komma hem en hel del tyger från Robert Kaufman fabrics, och även från Benartex. Vill så gärna att tygerna kommer hem nu, men den som väntar på något gott kan få vänta länge.

Önskar Er alla en fin och trevlig vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar