torsdag 10 januari 2019

Januari-REA den 26 januari 2019

Nu planerar jag att ha öppet i syateljén den 26 januari 2019.

Jag tänker ha lite REA på en del av mina tyger. Måste minska på lagret, då jag idag, den 10 januari 2019, fått hem lite nya fina tyger, som behöver få plats i syateljén.

Jag tänker därför REA bort kvarvarande tyger från tidigare REOR till ett pris av 50 kr/meter. Dessa tyger kommer att finnas placerade på mitt skrivbord som står mitt i min lilla lokal. Sedan lämnar jag 20 % rabatt på alla tyger som finns i lokalen, förutom på de tyger som kommit in som leverans nu i Januari. Där kommer det tyvärr inte att bli några REA-priser. Men som sagt en hel del på REA och 20 % på  ordinarie priser på tyger som finns i mina bokhyllor.

Sedan har jag ju fått in korktyger, och på dessa kommer jag tyvärr inte heller att ha något REA-pris. Men de är fina att arbeta med.

Hjärtligt välkomna till min lilla syateljé den 26 januari 2019.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar