fredag 3 maj 2019

Ombyggnad i Syateljén, öppet 11 maj 2019 med ombyggnadspriser med rabatt

Jag har gjort lite förändringar i min Syateljé, i och med leveransen av tyger från Island Batik. Resultatet blev en mer öppen och ljusare syateljé. Jag är inte riktigt klar med omdisponeringen av alla tyger än, och det behöver göras plats för mer nyheter som kommer in. Den 11 maj tänker jag ha öppet i min syateljé och då har jag gjort i ordning en hel del tygbitar som är tillklippta på 1 metersbitar, och dem kommer jag att REA bort för 120 kr per meter. De här tygerna är många av de tyger som jag har med guldtryck på. Sedan kommer det även att finnas tygbitar à 1 meter till priset 90 kr. Jag kommer även att lämna 10 % på samtliga övriga tyger och övriga varor som finns till ordinarie pris i mina hyllor. Hjärtligt välkomna den 11 maj 2019.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar