måndag 24 juni 2019

Sommar-REA den 29 juni 2019

Så här inför Juni månads slut, den 29 juni, 2019, så har jag öppet i min Syateljé mellan kl. 10.00 - 14.00. Jag har beslutat mig för att ha lite Sommar-REA, som så många andra butiker har under sommarmånaderna.
Jag kommer att sälja en hel del metervara för 100 kr metern (för dem med guldtryck) och 80 kr metern (för dem utan guldtryck).
Jag plockar fram ett helt bord fullt med tygrullar. Behöver göra plats för nyheter som är på väg hem.
Hoppas vi ses den 29 juni.

Kommer även att ha öppet i slutet av juli, den 27 juli 2019. För övrigt, om någon vill komma någon annan tid än de här två öppettiderna, så går det bra att höra sig för per telefon och vi kan då komma överens om en dag och tid när det passar både för Er och mig. Kommer att vara hemma hela sommaren, så vi har ansvar för sonens lilla kattfröken.

For my foreign followers:
I will have my studio open on June 29, 2019 between 10.00 - 14.00. I will have a Little summer SALE, with fabrics for 100 SEK per meter (for those fabrics with gold Printing) and 80 SEK per meter for those fabrics without gold metallic printing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar