torsdag 11 juli 2019

Går i väntans tider, leverans av nya tyger

Idag går jag i väntans tider. Det kommer hem en stor leverans av nya tyger från Robert Kaufman Fabrics och Timeless Treasure Fabrics. Dessutom kommer jag att få hem, äntligen, väntan har varit lång, det nya strykjärnet  Oliso. Gå gärna in på youtube och sök på Oliso så ser nu hur fantastiskt det här strykjärnet är.
Så det skall bli så roligt att den 20 juli, när jag har öppet i min syatelje mellan kl. 10.00 - 14.00 kunna  visa upp alla tygnyheter. Jag kommer att lägga ut bilder på nyheterna när jag lyckats organisera mig lite.

For my foreign followers:

I have been somewhat inactive in Writing on my blog for the last couple of months. Some of the inactivity is due to the fact that I have not had so much news regarding fabrics and sewing. But today I am awaiting a large shipment of fabrics from Robert Kaufman Fabrics and Timeless Treasure Fabrics.

This will be so much fun, to be able to show off some news when I have my studio open on July 20, 2019, with the regular opening hours between 10.00 to 14.00.

When I have taken care of the new fabrics and made some of the delivered goods into fat quarters, I will post a Picture of all the new fabrics that have arrived.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar