torsdag 18 juli 2019

Glömde visa bild på en necessär som jag lyckats sy 2019-07-17

Ursäkta, ibland går det lite för fort. Här kommer en bild på en necessär som jag lyckades sy av ett av de nya tygerna som kom hem förra veckan. Det här tyget har funnits tidigare, och jag är kanske oförsiktig som beställt hem av det igen, men jag tycker så mycket om det här trollsländetyget, så jag kunde inte låta bli.

For my foreign followers:

Sometimes your mind is spinning a Little too fast, so I forgot to add a Picture of a small purse I made yesterday, July 17, 2019. I made the  purse with one of the fabrics arriving last week. This fabric has been around for a while, and maybe I was a Little optimistic to reorder this fabric, but I just love the Dragonflies and the colour scheeme of this print, so I could not restrain myself.

Front och Back, just choose.
Front or Back, just choose.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar