måndag 8 juni 2020

Provar med att ha öppet i syateljén den 27 juni 2020 mellan kl. 10.00 - 14.00 "Sommarrea"

Hej, Jag tänker prova att ha öppet i syateljén den 27 juni 2020. Tänk då på att om det är någon som vill besöka min syateljé så kan jag bara ta emot en kund åt gången, så om Ni planerar att komma, vänligen ring före, så att jag kan boka in en tid för Er. Planerar att ha en kund med en halvtimmes mellanrum, vilket innebär att jag kan ta emot högst 8 kunder den dagen. Ni är hjärtligt välkomna att höra av Er. Jag lovar att hålla distans.

Har jättemånga reatyger på 1 meters tillklippta bitar som har kostat 120 kr per meter, men som jag nu säljer bort med ytterligare 50 % rabatt, till 60 kr per meter. Gäller de REA-tyger som är tillklippta. Sedan kommer det att finnas REA-tyger på metervara också till ett pris av 100 kr per meter, samt en hel massa 33 cm bitar till priset av 35 kr st.

Välkomna att höra av er den 27 juni, och ring före på mobil 070-5464757 så att vi kan boka in en tid.

Önskar även alla mina vänner en glad Midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar