torsdag 23 juli 2020

Öppet i syateljén den 25 juli 2020

En liten påminnelse om att jag har öppet i syateljén den 25 juli och att jag har gjort ett bokningsschema, så att det bara blir en kund åt gången i syateljén. Har just fått tiden kl. 13.00 - 14.00 inbokad, men övriga  tider  finns kvar:
 
kl. 10.00 - 10.45
kl. 10.45 - 11.30
kl. 11.30 - 12.15
kl. 12.15 - 13.00

Bokning av tiderna kan göras via messenger på min Facebook sida eller via meddelande på min mobil 070-5464757, eller per e-post: christl.richter-frohm@telia.com.

Sedan har ni kanske märkt att jag inte hunnit sy så mycket under de senaste fyra veckorna som varit. Oskar är i slyngelåldern, och värre lär det väl bli. Just nu älskar han att bita mig i fötterna och benen, och det försöker jag vänja honom av med. Men jag förstår ju att det kanske kliar i hans tänder, för kattungar skall ju byta mjölktänderna mellan åldern fyra till sex månader. 

Igår lyckades jag i alla fall vara nere en stund i syateljén och då lyckades jag sy klart en liten enkel necessär med ett av de nya tygerna som kommit hem nyligen. Inget märkvärdigt, men roligt ändå att sy lite.

For my foreign followers:

Just a little reminder, that I will have my studio open on Saturday, July 25, 2020. I have made a booking list, so that there will be  only one customer at a time in the studio. The booking list is mentioned above, and there are still four openings to be booked. If  you  would like to visit, plase send me an e-mail or on messenger to make the booking. My messenger account can be found on my Facebook page.

As you may have noticed I have not been able to be in my studio for any longer periods and my sewing has been very limited. But yesterday I managed to make a small purse with one of the newly arrived fabrics. Nothing fancy, but very fun to make.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar