onsdag 15 december 2021

Lite sömnad de senaste dagarna

 Jag får så mycket småbitar kvar av mellanlägg, bl.a. Peltex, som jag använder när jag syr mina väskor och necessärer. Eftersom jag har lite svårt att kasta de här bitarna, så försöker jag använda dem till något, och det brukar kunna bli något, även om de färdiga små necessärerna inte blir så stora. Här är bilder på några små necessärer som är i storleken: Höjd: 7 cm och Bredd: 8 cm, samt de något större: Höjd 9 cm och Bredd 11,5 cm. Som sagt, de här små bitarna av mellanlägg går att använda till något.

Jag påminner också om att jag har öppet i min syateljé: Christlmodeller, Höganäsgatan 1 A, Uppsala, nu på lördag den 18 december 2021 mellan kl. 10.00 - 14.00. Hjärtligt välkomna!







2 kommentarer:

  1. De är bara så söta dina fina necessärer, inte vill man kasta något!
    Kram Catarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Catarina, så trevligt med en kommentar från dig. Det värmer. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År.

      Radera