torsdag 10 februari 2022

Öppet i syateljén lördagen den 12 februari

 Vill bara informera om att jag kommer att ha öppet i min syateljé, Höganäsgatan 1 A, Uppsala, den 12 februari mellan kl. 10.00 - 14.00.

Den här veckan som varit hittills, har jag inte sytt så mycket. Har försökt plocka undan i min syateljé, men det är svårt, speciellt när man har för mycket tyg. Därför har jag bestämt mig för att försöka ha lite mer öppet i min syateljé och inte bara den sista lördagen i månaden.

Kommer att lägga upp bilder lite senare på vad jag sytt, bland annat ett hjärta till Alla hjärtans dag, den 14 februari 2022. Sedan har jag även sytt tre nya små necessärer med kattmotiv, eftersom jag inte har några sådana kvar, utan de som jag sytt upp hittills har blivit sålda. Även den som jag sytt upp med hundmotiv är såld. Så nu gäller det att även sy en ny sådan, har ju tre olika hundtyger så det kan bli fler.

Ha en fin dag, och jag hoppas att vi ses på lördagen den 12 februari.

Här kommer lite fler bilder på små necessärer med kattmotiv, samt en bild på min underbara katt - Oskar - som nu hittat till sin egen docksäng där han älskar att ligga på ett litet lapptäcke som jag sytt. Har även testsytt ett litet hjärta till Alla Hjärtans Dag.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar