tisdag 11 juli 2023

Öppet i syateljén, Christlmodeller, 15 juli 2023 kl. 10.00 - 14.00

God kväll, vill bara informera om att jag har öppet i min syateljé Christlmodeller, Höganäsgatan 1 A, Uppsala den 15 juli 2023 mellan kl. 10.00 - 14.00. 

Under tiden sedan jag gjort mitt föregående inlägg här i min blog, så har jag haft förmånen av att få visats två dagar i June Feldman Hausers fina "Quiltstuga" i Heby. Har då kunnat sy från tidig morgon till sen eftermiddag och här kommer bilder på de små necessärer som jag lyckats färdigställa. Det är en förmån att få komma till Quiltlstugan och sitta där och sy i flera dagar. Det är både avkoppling och stort nöje. Ser så fram mot kommande sydagar där.

Vill även informera om att jag har fotsatt sommar-REA på alla mina jultyger samt även på en hel del tillklippta tygbitar, 33 x 110 cm. Finns möjlighet att göra en del fynd.

Hjärtligt välkomna!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar