tisdag 6 februari 2024

Sy- och Hantverksfestivalen, Stockholmsmässan, Älvsjö, 16 - 18 februari 2024

 Nu är det lite drygt 10 dagar kvar till start av vårens Sy- och Hantverksfestival på Stockholmsmässan, Älvsjö, den 16 - 18 februari 2024. Vi kommer som brukligt, åka ner till Stockholmsmässan den 15 februari för att bygga upp och färdigställa vår monter för Christlmodeller, med monternummer C06:40. Till vårens mässa, så kommer jag att ha en hel del nyheter på tygfronten, men även en hel del REA-tyger som är tillklippta på 1 meters bitar och som kommer att kosta 120 kr för 1 meter. Sedan kommer jag att ha REA på tillklippta 33 cm x 110 cm batiktyger där jag rear bort bitarna för 45 kr st ( meterspris blir då 135 kr per meter i stället för 210 - 250 kr per meter). 

Jag hälsar alla mina sy-vänner välkommen till min monter C06:40 under fredagen till söndagen. Önskar er alla en trevlig vistelse på mässan.

Hjärtliga hälsningar'

Christl Richter-Frohm


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar