fredag 8 mars 2024

Öppet i syateljén i morgon lördag den 9 mars 2024

 I morgon, lördagen den 9 mars, 2024, har jag som vanligt öppet mellan kl. 10.00 - 14.00 i min lilla syateljé, Christlmodeller, Höganäsgatan 1 A, Uppsala.

Här kommer bild på vad jag lyckats sy klart under måndagen den 4 mars 2024. Jag har ju inte sytt något alls nästan sedan början av december 2023. Det var riktigt roligt att kunna sy klart de här bordstabletterna, som är sydda av provsydda quiltblock, där jag med hjälp av Deb Tucker's Studio 180 Design linjaler, Tucker Trimmer I, och Wing Clipper, sytt s.k. Shaded Four-Patch block och Flygande gäss. Testblocken som jag syr brukar jag försöka använda genom att sy bordstabletter av dem.


 Välkommen i morgon till min lilla syateljé.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar