tisdag 14 januari 2014

REA i ateljen 25 januari 2014 kl. 10.00 - 14.00

I mitt förra inlägg har jag naturligtvis gjort bort mig igen och skrivit fel datum för när jag tänker ha öppet i ateljen nästa gång. Det är den 25 januari 2014 kl. 10.00 - 14.00 som gäller. Som jag skrivit tidigare så tänker jag ha lite REA på en del tyger, med 80 kr per meter samt 40 % rabatt på utvalda tyger 33 x 110 cm bitar.

Ni är alla hjärtligt välkomna.

Här nedan lägger jag in en del bilder från de inlägg som jag lyckats radera ur min blogg samt en del nya. Kändes väldigt snopet att jag, som försökte ta bort ett preliminärt utkast, lyckades radera alla inlägg. Som sagt, ibland är jag väldigt duktig på att klanta till det.

Trevlig kväll.
Christl Richter-Frohm

Linnea Art Line Gourmetmus. Grytlappar.  

Aftonväska med bygel.                                  

Aftonväska med bygel.                                   

Necessär.                                                        

Liten väska.                                                    

Täcke som jag sytt av Kaffe Fasett Tyger.    

Interiörbild från ateljen.                                 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar