torsdag 16 juli 2015

Öppet den 25 juli 2015

Hej, Tiden försvinner i rasande fart och snart har jag haft ledigt en hel vecka, vilket varit underbart. Har sytt mycket, hela måndagen och tisdagen den här veckan, men även varit social under onsdagen den 15 juli. Då träffade jag två av mina vänner från uppväxtåren i Norberg. Vi gick i grundskolan tillsammans från årskurs 5 till årskurs 9 och även på gymnasiet i Fagersta. En av mina vänner har jag inte träffat på 10 år, vilket är oförlåtligt. Det här måste ändras på, vi hade så trevligt igår och timmarna flöt  iväg. Jag är så tacksam över att ha återknutit kontakten med dem båda.

Det är snart sista lördagen i juli månad, den 25 juli, och då har jag öppet i min syateljé som vanligt mellan kl. 10.00 - 14.00.

Det har kommit hem lite nya tyger, 6 st från Moda Fabrics, i deras "Grunge Basics". Det skall komma hem fler tyger i den här serien, men i September. Lägger ut de sex tygerna på bloggen i morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar