fredag 25 september 2015

Nya Tyger!

Tisdagen den 22 september kom det hem 46 kg tyg, bland annat från Japan. Här kommer bilder på de japanska tygerna samt på en liten necessär som jag sytt upp med ett av dessa tyger. Tygerna kommer från "Quilt Gate" och har mycket guldtryck. Necessären som jag sytt, har jag sytt efter ett av mina första mönster, som det faktiskt fortfarande finns viss efterfrågan på. Jag har inte haft mönstret till försäljning på länge, men nu tänker jag ta fram mönstret igen.

Sedan har jag även fått hem en tygserie från Stof AS, som heter Silver Lining. Lägger även in bilder på de här tygerna. Egentligen är det inte tyger som jag vanligtvis brukar köpa in, men jag tyckte att de var fina och användbara, så nu gäller det att sy upp något av dem också.

Har hunnit ordna med tillklippta bitar, så i morgon lördag den 26 september 2015, så finns de här tygerna till försäljning.

For my Foreign Followers:
I have this week received 46 kilos of fabric, from the Japanese Fabric Company: "Quilt Gate" and from the Danish Company "Stof AS". I have also made a small purse with one of my own patterns, "Christl's Purse with Triangles". The pattern is designed many years ago, but I have recently had some interest in this pattern again, why I decided to print it once more.

Stof "Silver Lining"

Stof "Silver Lining"
Stof "Silver Lining"

Stof "Silver Lining"

Quilt Gate
Quilt Gate


Quilt Gate
Quilt Gate


Quilt Gate
Christls Väska med Trainglar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar