tisdag 19 april 2016

Öppet i Syateljén lördagen den 23 april 2016 kl. 10.00 - 14.00

Hej, Idag tänker jag gå ner till syateljén och ha en hel sydag för mig själv. Skall bli så trevligt. Sedan håller jag på att förbereda inför öppet den 23 april 2016 kl. 10.00 - 16.00. Det blir inte som vanligt, öppet sista lördagen i månaden. Sista lördagen i månaden i april är den 30 april, och här i Uppsala är det ingen idé att ha öppet då, för här kryllar det bara av studenter som skall fira Valborg, och då kan det bli ganska stökigt i staden.

Jag har fått hem 22 rullar av Robert Kaufman tyg, Quilters Linen, och nu har det kommit hem en del del nya färger som jag inte haft tidigare. De finns nu i ordninggjorda tillklippta 33 cm bitar. Tygerna är av hög kvalitet och helt underbara att sy med.

Önskar Er alla välkomna på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar