tisdag 18 oktober 2016

Väntar hem nya tyger idag!

Väntar hem en sändning med nya tyger idag, från bland annat Timeless Treasures. Som vanligt får jag tyvärr inte allt jag beställt från dem och ett av de tyger som jag absolut önskade få, finns inte med den här gången. Det blir svårt att sälja delar av en kollektion, när man beställt hela, för att få fina tygkombinationer. Men vi får se vad jag kan göra med det som är på väg hem. Resten av tiden fram till den 27 oktober kommer jag att finnas i min syateljé för förberedelserna inför Sy- och hantverksfestivalen. Syfestivalen har ju bytt namn för att bättre spegla de olika hantverk som representeras under festivalen, det är ju inte bara tyger och sömnad. Roligt skall det i alla fall bli, och framför allt att få träffa mina trevliga kunder igen.

Välkomna till min monter som har monternummer B06:18.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar