söndag 27 november 2016

Lite sömnad efter stängning 2016-11-26

Igår den 26 november 2016 hade jag öppet i min syateljé, och efter att sista kunden lämnat ateljén så hade jag lite tid över för att sy. Jag vill ju gärna sy upp något av de tyger som jag fått hem under föregående vecka, men det blev inte mer än en liten necessär.
Här kommer bilden på den.
Jag planerar att ha öppet i ateljén igen den 10 december, Nobeldagen. Till dess får jag nog sy upp några nya små väskor, kanske sådana som skulle passa till en Nobelmiddag, eller?


For my foreign followers:
A new little purse for my cell-phone, with one of the fabrics from Benartex - Kanvas Studios, called "Autumn Splendor". I love these colours. Planning on having my studio open again on December 10, 2016, the day, the Nobel Laureates for the year 2016 will receive their Awards. I will spend some time watching this event later on in the evening.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar