lördag 12 november 2016

Planerar inför öppet i syateljén den 26 november 2016

Jag städar fortfarande i min syateljé efter hemkomsten från Syfestivalen den 30 november 2016. Planerar inför att jag skall ha öppet den 26 november 2016, att jag skall gå igenom mitt tyglager och titta igenom de tygrullar som det inte finns så många meter kvar på, att jag skall sälja dem till reducerat pris, för 140 kr per meter. Jag kommer att lägga fram dessa rullar på min lilla retrosoffa, utanför ingången till min ateljé. Sedan kommer jag även att sätta en hel del tillklippta bitar till 20 kr styck, i stället för vad de kostat i ordinarie pris, som varit på mellan 50 och 65 kr st. Behöver få plats med nya tyger som är på väg hem och kommer in i slutet av nästa vecka.

Jag hälsar Er välkomna till min lilla julstädning den 26 november 2016. Öppettiderna är som vanligt mellan kl. 10.00 - 14.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar