fredag 13 juli 2018

Öppet i syateljén idag den 14 juli 2018 kl 10.00 - 14.00.

Hej, Har inte skrivit något i min blog sedan mitt förra öppet i syateljén den 30 juni. Det är inte klokt vad tiden rinner iväg och nu har det gått 14 dagar sedan sist. Idag har jag öppet i min syateljé mellan kl. 10.00 - 14.00. Under de här 14 dagarna har jag inte hunnit sy så mycket, men en del har det blivit. I våras, hade jag förmånen att få en hel del tygprover från en av mina tygleverantörer, och nu har jag använt mig av de här tygerna i det som jag sytt under de gångna veckorna. Sommarvärmen verkar ju hålla i sig så det blir inte så mycket gjort som man skulle vilja och som man planerar. Värmen lägger lite lock på arbetslusten.

Jag hoppas dock att Ni kan få lite inspiration av det som jag sytt och som jag visar här nedan.

For my foreign followers:

14 Days have now elapsed since my last entry on my blog. Time flies and I am not really aware of how fast the days go by. Today, I am having my studio open for visitors between 10.00 to 14.00. We have had a fantastic summer since the beginning of May, and the weather is quite warm, which makes you a little bit more lazy than you should be. Therefore, my sewing has not been very active during the last 14 days, but I herewith show you the Pictures of what I have done.

 

 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar