onsdag 18 juli 2018

Sommar-REA den 28 juli 2018

Jag läste ett så roligt inlägg från Tyger och Ting på deras blog  för ett par dagar sedan. Om att sommarbanta, men här gällde det inte den egna kroppen, utan tyglagret. Idén  på Tyger och Tings sommarbantning var ju inte helt fel.

Jag behöver också banta mitt tyglager, och kommer att sälja ut massor med tyger till 80 kr per meter den 28 juli.

Har öppet mellan kl. 10.00 - 14.00 i syateljén.

Idag, den 18 juli går jag i väntans tider, för det är 23 rullar tyg på väg hem från en av mina favoritleverantörer den här veckan.

Det skall bli så spännande att få hem lite nyheter. Sedan gäller det ju att hinna sy upp något av de tygerna också. Förberedelserna inför årets Quiltköping är i full gång den 31 augusti till 2 september. Jag hoppas att vi träffas där.

Ha en fortsatt fin juli sommarmånad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar