fredag 7 september 2018

Bilder från utställningen på Vänermuseet, Lidköping 2018-08-31--2018-09-30

I samband med 2018 års Träffpunkt Quiltköping, blev jag tillfrågad om jag ville vara en av utställarna på Vänermuseet. Jag syr ju traditionella lapptäcken och lapptäcksarbeten, och känner mig mycket hedrad av att ha fått möjligheten att visa upp några av de lapptäcken om väggdekorationer som jag sytt. Här nedan visas bilder på dem. Årets evenemang var som vanligt mycket välorganiserat och jag vill framföra ett stort tack till Gunilla Plesner och medarbetare för ett väl genomfört arbete.
Hjärtligt tack!

For my foreign followers:
During the Quilt-Event "Träffpunkt Quiltköping" 2018, I had the opportunity to show some of my traditional patchwork and quilts at the "Vänermuseum" in Lidköping. I feel honored to have been asked. The Quilt-Event is the biggest quilting event in Sweden, and had a lot of participants. I really want to say a big THANKS to Gunilla Plesner and her co-workers for a fantastic and well organized event. THANK YOU from all my hart.

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar