onsdag 19 februari 2020

Stort TACK till alla mina vänner och kunder som besökta min monter på Sy- och hantverksfestivalen!

Jag vill framföra ett stort och varmt TACK till alla mina kunder och vänner  som besökte min monter på Sy- och hantverksfestivalen under tiden 14 - 16 februari 2020. Tyvärr kan jag konstatera att jag inte var i min bästa form, utan hade feber och en förfärlig hosta. Har nu efter festivalen hållit mig i sängen ett par dagar i hopp om att den gräsliga förkylningen skall ge sig. Gör den inte det till på fredag, måste jag nog uppsöka min vårdcentral igen. Nu går jag ju i väntans tider på att det skall komma hem lite nyheter till ateljén. Bland annat kommer jag att få hem fyrkantringar och axelremsreglage i storleken 1/2 inch (eller 1,25 cm breda). Det är många kunder som frågat efter den storleken, så vi får väl se om de kommer att sälja. Sedan kommer det även hem blixtlås-avslut i metall.

På lördagen, den 29 februari 2020 kommer jag att ha öppet i min syateljé som vanligt mellan kl. 10.00 - 14.00. Eftersom det blev en hel del REA-tyger över från Sy- och hantverksfestivalen så kommer jag att ha många fina tyger till REA-pris. Jag tänker klippa till enmetersbitar och kommer att ha lite olika priser på dem, mellan 50 och 120 kr per bit.

Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar