onsdag 2 september 2020

Öppet i syateljén 4 och 5 september 2020

 Eftersom det här veckoslutet egentligen skulle ha handlat om Quiltköping, ett evenemang för quiltare och andra sy- och hantverksintresserade, och eftersom evenemanget ställts in på grund av Corona-viruset, så är det många butiker som har digitala erbjudanden på quilttyger och annat material den här veckan. Eftersom jag inte har någon formell web-butik, så har jag inte deltagit i den digitala Quiltköpingsveckan. Men jag kommer att ha öppet i min syateljé både fredag och lördag, och som jag skrivit tidigare så har jag gjort ett bokningsschema om det är någon som vill besöka mig i min atelje. Vänligen se tidigare inlägg här på min blog.

Jag kommer också att ha erbjudande, som gäller en hel del tyger som jag rear bort för 120 kr per meter. Vissa buntar om 1 meter kommer att säljas för 60 kr per meter.  Sedan har jag en hel del tillklippta tygbitar 33 x 110 cm, som jag säljer med 50 % rabatt.

För dem av er som vill komma och besöka min ateljé, vänlige hör av er per e-post: christl.richter-frohm@telia.com, eller via messenger på Facebook, eller via SMS eller telefonsamtal till min mobil 070-5464757, så bokar jag in den tid som passar Er, (under förutsättning att den inte är upptagen av någon som redan bokat just den tiden). 

Välkomna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar