måndag 20 december 2021

Lite REA som avslutning på 2021

Onsdagen den 29 december tänker jag ha lite extra REA som avslutning på 2021. Det innebär att jag kommer att ta fram en hel del tygrullar där det inte finns så många metrar kvar på dem, som då kommer att REAs bort till ett pris av 120 kr per meter. Köper man det som är kvar på rullen får man ytterligare 20 kr rabatt per meter. Sedan har jag en hel del tillklippta 33 cm bitar som jag kommer att ta fram och som då kommer att kosta 35 kr st oavsett tidigare pris.

Har även under helgen som varit sytt upp ytterligare några små necessärer för att ta tillvara på små bitar av Peltex som blivit över när jag sytt andra väskor och necessärer. Det två första är små och är cirka 9 cm på bredden och 7,5 cm på höjden, den med katt på är större och är  cirka 16 cm bred och 12 cm hög. Bilderna på den necessären är bild på fram och baksida på samma necessär.

Ett vackert tyg inspirerat av japanska blommor.

Liten necessär med blommotiv.

Necessär med vackert tyg med bibliotekskatter. Framsida.

Necessär med vackert tyg med bibliotekskatter. Baksida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar