fredag 25 mars 2022

Öppet i syateljén lördagen den 26 mars 2022

Tänk, nu har även mars månad kommit till sitt slut, och lördagen den 26 mars 2022 är sista lördagen i mars månad, och jag tänker ha öppet i min syateljé, Christlmodeller, Höganäsgatan 1 A, b.v., mellan kl.  10.00 - 14.00. Under veckan som varit så har jag som vanligt inte hunnit allt jag planerat för, men en del sömnad har det blivit. Det har inte kommit några nya tyger sedan den 14 mars, och jag kommer inte ihåg om jag lagt upp bilder på den tygerna som kom då. I så fall kommer bilderna en gång till. Det var fem batiktyger från Robert Kaufman och tre andra tyger från Robert Kaufmans serie "Peacock Garden". Men som sagt, inget är uppsytt av de här tygerna än.- Kommer så småningom. Önskar alla mina FB-vänner en riktigt skön och avkopplande helg och hoppas på att få lite besök i ateljén i morgon.









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar