fredag 18 maj 2018

Inför öppet i syateljén den 26 maj 2018

Under veckan som varit har jag försökt sy lite, och här kommer bilder på vad som blivit klart den här veckan. Ute har ju vädret varit fantastiskt vackert, med mycket sol, damm och pollen. Det här har ju inneburit att jag inte kunnat vara ute så mycket som jag  önskat, pollenallergi är inte roligt.
Däremot är det jättetrevligt att vara i syateljén. Jag har sytt mycket.
Jag har öppet i syateljén den 26 maj mellan kl. 10.00 - 14.00. Har Ni vägarna förbi är ni  hjärtligt välkomnna.

For my foreign followers:

During the past week I have been in my studio working all day long, and here are some Pictures of the results of my sewing. I am having my studio open again on May 26 2018, between 10.00 to 14.00. Wishing you all very welcome.

 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar