torsdag 2 februari 2023

Liten tygleverans på ingång den 6 februari 2023

 Jag har kanske nämnt tidigare att jag ju väntar hem lite nya tyger inför den kommande Sy- och hantverksfestivalen. De tyger som var aviserade att levereras idag har blivit försenade. Dessa tyger har jag ingen aning om när de kommer att levereras. Spännande att se vad som händer i morgon. Men i dag har jag även fått en avisering från en annan av mina agenter, nämligen att det kommer hem lite nya Robert Kaufman tyger på tisdag den 6 februari. Som jag kanske skrivit tidigare så undrar jag om jag börjar gå i barndom igen, för nu har jag fastnat för fler barntyger än vad jag någonsin köpt in under alla mina år tidigare, och det är nu sedan starten av mitt lilla företag 1991, 32 år som jag försökt undvika att köpa in barntyger, men nu har det hänt vid flera tillfällen under det gångna året.

Här kommer i alla fall bild på tre mycket söta barntyger, som kommer att kunna användas för sömnad av barntäcken och andra lite roliga saker.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar