torsdag 2 februari 2023

Ny månad och nya tag! Öppet i syateljén 4 februari!

 God förmiddag, så här den 2 februari 2023. Tänk att det redan gått en månad på det nya året 2023. Dagarna bara rusar förbi, och ganska skönt tycker jag att det är. Nu ser jag fram mot ljusare dagar och att våren är i antågande. En annan rolig och viktig sak för mig är att vårens Sy- och Hantverksfestival på Stockholmsmässan i Älvsjö närmar sig med stormsteg. Det skall bli så roligt att än en gång få deltaga i mässan som utställare, och mitt monternummer den här gången är: C10:33. Inför mässan väntar jag hem en hel del nya tyger till min lilla verksamhet, och jag hoppas att det kommer in lite fler nyheter. Ett tyg som kom hem för några veckor sedan är det här fantastiska tyget med fiskar på. Det var sonen som tyckte att jag borde ha ett tyg med fiskar på, så att jag kunde sy upp en s.k. "Bucket Hat" med fiskar på till alla de herrar som älskar att fiska. Få se om jag får någon respons på den här uppsydda fiskehatten.

Vill bara påminna om att jag har öppet i min syateljé nu på lördag den 4 februari mellan kl. 10.00 - 14.00.

Hjärtligt välkomna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar