söndag 2 juni 2024

Öppet i syateljén Christlmodeller den 8 juni 2024

 Vill även informera om att jag har öppet i min syateljé, Christlmodeller, Höganäsgatan 1A, Uppsala, den 8 juni 2024 mellan kl. 10.00 - 14.00. Välkomna då. 

Går även i väntans tider, och under veckan som kommer, så kommer jag att få hem en hel del nya tyger. Bland annat en hel del jultyger, så för er som vill vara ute i god tid, så är det lämpligt att inhandla jultygerna redan nu, för att projekten med de här tygerna skall bli klara till jul 2024. 

Sedan har jag efter hemkomsten från den trevliga resan till Danmark, där jag och många med mig träffade våra fantastiska tygagenter för Indutex, fått inspiration till en hel del nyasömnadsprojekt, och under veckan som varit har jag faktiskt sytt en liten mobilväska med ett av de tyger som inhandlades under besöket i Danmark. Här kommer bild på den och även bilder på de tyger som är på väg hem. Ha en fin kommande vecka.


Timeless Treasure Fabrics, BUG CD2907 Blue

Timeless Treasure Fabrics BUG CD2907 Green

Timeless Treasure Fabrics CLEO CM1881 Gold

Timeless Treasure Fabrics FRUIT CD 2865 Black

Timeless Treasure Fabrics NATURE CD 2821 Blue

Timeless Treasure Fabrics NATURE CD 2821 Pink

Timeless Treasure Fabrics PLUME CM 8671, Red

Robert Kaufman Faberics, HOLIDAY FLOURISH - FESTIVE FIERY 22288-32

Robert Kaufman Faberics, HOLIDAY FLOURISH - FESTIVE FIERY 22288-84


Robert Kaufman Faberics, HOLIDAY FLOURISH - FESTIVE FIERY 22292-2


Robert Kaufman Faberics, HOLIDAY FLOURISH - FESTIVE FIERY 22292-9

Robert Kaufman Faberics, HOLIDAY FLOURISH - FESTIVE FIERY 22292-274

Robert Kaufman Faberics, HOLIDAY FLOURISH - FESTIVE FIERY 22292-438

Timeless Treasure Fabrics, ROSIE CD 2636 Purple

Timeless Treasure Fabrics FRUIT CD 2942 Red


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar